Monday, June 15, 2009

.terabai.diabai.mengabai.

Lama giler tak update. huhu. Kalau lama benar tak update, tu maksudnya NO PROGRESS la beb. wuarghh! Memang terbengkalai gitu jek. 3 minggu aku tak sentuh langsung pasal bab kahwin aku ni. Tapi kira nasib baik jugak la, mr. dearest sempat seret aku pergi Sogo kejap minggu lepas. Tu pun beli perfume set untuk mr.dearest seketul. Pastu takda buat apa-apa dah. :D

Sekarang ni nak bekerja keras balik. So semalam aku sentuh sikit tang tag terima kasih yang bakal aku tempek kat gift tetamu. Nak kasi warming up balik aura rasa nak kahwin ni haa.hahaha. Tapi tu la.haihh. Hangat taik ayam aku ni tak tahan lama. Browse-browse, try-try monogram, aku dah lenguh tengkuk daaaa.

Suku jalan.ngeh.

Aku nak wat tag terima kasih ni simple jek. Dan semestinya aku nak somtin ringkas tapi cantik, senang dan cepat hasilnya. hehe. Jadi aku pakai ready-made wedding label jek.Tak perlu nak design-design bagai kan. Kira aku tambah monogram je nanti. Kalau korang nak kerja mudah macam aku, boleh la donlot wedding design set ni. Ada macam-macam taw!!


boleh donlot kat sini

Aku punya still dalam process. Dah siap nanti boleh la tompang print kat opis mr.dearest. :P Sonangkan?? hahahha. *very derrr jimat gitu dokk?*



till next entry yarrr!

Akadabra! ~Poof~




2 comments:

Unknown said...

Salam,

bloghopping and jumpa blog u. thanks, cantik label ni. :)

she said...

hi..hehe. cantik kan.. leh donlot kat website tu. :)

Post a Comment