Friday, November 6, 2009

bile mata dah ngantuk..ni la hasilnya..

aku nak update lagi neh. hahahaha. mcm keling kann. biasa laaa. split personaliti.wahahahhah. ni nak share cerita serba sedikit pasal gubahan hantaran yg aku ckp aku kne cover tu kan. ingat lagi entry ni? heheh. dalam entri lepas patut jumlah hantaran 11-13 kan. tapi memandangkan ada barang yg xsempat aku beli akibat ke"cerewet"an aku memilih. tup2 xsempat nak bli da. ahahahahahah.Rasekan. :P

so last2 aku aku buat 9-11 je. kul 2 pagi baru setel aku kerjakan.hhehehe. caya dok?? pengantin tdo kul 4 pagi. pastu kul 6 da bgn da.hahhaha.

so ni la hasil nyehhh.hasil tukangan tangan keras aku. Pro jauh skali ahhh. main belasah cucuk2 je ni taw.waahahhaha.













ni antara hantaran dari pihak laki untuk pihak aku. pink and purple roses. yg paling beshnya, MIL, nendaku, akakku dan ramai lagi sama-sama buat hantaran neh. Diorg mai tolong potong btg roses sementara aku yg bantai cucuk2. :D











ni plak antara hantaran pihak aku untuk lelaki mengunakan red roses kombinasi button mom. bunga mom button dpt free dari abg zol, aku punye pelamin decorater. kebetulan dia baru lps cabut pelamin, ada bunga lebih2. daripada buang aku amik jek la lagipon fresh dan lawa lagi.hehe. Fuhh lega, dapat handle dengan jayanya hantaran untuk dua-dua belah pihak.ahaks!!


Bekalan bunga roses ni aku beli direct dari Cameron taww. Tapi aku x p cameron pon. actually aku beli direct dari pembekal cameron secara online dan dari cameron direct trus deliver ke K.Trg. Lagi berganda-ganda murah drpd aku beli kat kedai-kedai bunga area K.trg nehh. Sangat jimat!! hanya tambah caj delvery jek taw!!! Bunga pon freshhh jek :> so, bg bakal pengantin yg nak pkai fresh flower banyak2 dalam wedding korg, aku rekemen beli online je dari pembekal cameron.hihi. Bunga tangan pon aku buat dari bunga cameron tu. :)


till next entry!! ( tapi xjanji dlm masa terdekat ni taw!! hahhaha.ikot moood :D)

Akadabra!!! ~poof~

23 comments:

Anonymous said...

wah...cantiknya...
hehehe..murah ker beli online tuh? bley x bgtau kat saya? thanx...

-nina-

-yani- said...

apa contact pembekal bunge dr camron tu?
ade tak? leh share?
:)

Unknown said...

slm..

bleh tau.. contact person utk order on9 tu x?

huhu.. mau jugak fresh flower yg gojes cam awk tu.

fAtrinA said...

wahh..cantik! ada bakat la tuh. cane nk dptkan munge online tuh? ingat nk p antar kat low florist je..huhu kalo ada yg lagik murah lagik baik ;o)

Anonymous said...

cantik!! fresh flower never fails utk mencantikkan pape pon! hahaa~ eh,kongsi la link pembekal online tu~ thnks!! ;D

-sue-

ciksha said...

Wah so impressive...and so pretty...congrats! By the way ape website pembekal bunga dari Cameron tu? Ur so resourceful :)

pineappletart76 said...

salam she,sy berminat la dgn florist online frm cameron tu.bole x bg contact number die? thanx!

Mrs.Qarlista said...

i'm just speechless. hantaran cantek sgt..so lovely and wonderful..

Miss N said...

hi..
can u share the contact person for the fresh flower kt cameron tu...?thanks

Anonymous said...

hantaran awk sgt cantek!!
loving it ;)
sy pon nak d.i.y hantaran sy
bole tau bape cost per dulang?
n mana beli dulang putih kat hantaran utk perempuan tu? harga?
thx awk :)

zila ziman said...

wow! how to order online? tried to google, tapi tak jumpa...:(

Mrs Shareeda said...

cantek sangat ur hantaran...
sweet laa..

shapattnson said...

sume pakai fresh flower yea ..camne nak jaga supaya tak layu cepat yea ..?? ada website tak kalau nak order nih???

Farrah said...

babe,
boleh share no fon supplier tu?

n cost dier sekali..
thanks :D

she said...

thanks all.. nyway, info yg korang nak tu leh tgk kat my next entry yekk. :)

Zahra Ashiqin said...

cantek dulang putih tu...sy senang mencari jgk..bape size width and length dulang tu yer?

ok..tq for sharing :-)

she said...

nurul: erk.. xsure lak size die bape. nk ukur pinggan2 tu sume still ada kat kg. nanti balik kg i tgk die nye ukuran :)

ana said...

tesgtlah cntik hantaran2 awk..boleh x bagi website utk bunga tu?tq

she said...

ana: website jual bunga tu ada dlm entry yg saya tulis selepas entry ni ;))

norinaomar said...

ermm dulang putih(saya tengok macam pinggan) u beli kat mana ehh,brape 1pc?

she said...

tu pinggan putih 4 segi. awk leh baca entry ni for the info k =)

http://herweddingdiaries.blogspot.com/2009/11/fresh-flower-cameron.html

ShaNizam said...

sha suke pinggan hantaran itue..

she said...

hehe.tq sha. pinggan itu sekg sudah jadi tempat letak ayam goreng n ikan goreng. haha :D

Post a Comment