Thursday, May 7, 2009

theme color

Aku dah ketandusan citarasa. hahaha. Susahnya nak pilih theme color. Ambil color ni match dengan yang tu, aku tengok cam tak match. Main-main match lagi, last-last naik berpinar mata aku. haihh.

Susah nak start prepare apa-apa kalau theme color pon tak decide lagi kan?? Aku ni pula jenis yang tak berpendirian tetap. Tengok warna tu cantik, nak warna tu pastu tengok warna lain pulak, pon cantik. Nak juga. Aduyaiii.. susah cam gini nehhh.

Dan yang paling aku gerun, warna yang aku pilih dalam laptop ni tak sama dngan apa yang kita dapat kat alam realiti.hahahha. Kang tak semena-mena pengantin duduk bersanding dengan muncung itik. huishhhh. Mitak jauh la.syohhhhh! :P Korang tau-tau je la kan, kadang-kadang tengok warna dalam laptop ni cantik, tiba yang part realnya jadi lain pulak.huhu.

Seboleh-bolehnya aku akan cuba untuk tidak memilih warna yang pelik-pelik. ahakz. Mr.dearest bagi lampu hijau kat aku untuk decide warna apa yang aku suka untuk kedua-dua majlis.Wahh!! Aku sukaaa!!



gambar dari sini

p/s: Pilih warna yang aku suka je boleh takkk?? :D eeeeeeee... jgn salah guna kuasa.ahakks!

see ya!!

Akadabra! ~poof~

5 comments:

nad said...

the main thing, pilih color yang you suker..supaya kite rase kiter paling cantik and selesa pada hari tersebut. I think so.. ;p

she said...

iyerrrrrr. begitu lah planning nyeh.akan ku pilih warna yg ku sukaaa.hahaha. thanks nad!! :D

osemFs said...

nk check colour matching ke x try pegi theperfectpalette.blogspot.com

osemFs said...

try check colour ape match dgn ape kat theperfectpalette.blogspot.com

she said...

thanks!! baru lepas tgk blog tu. sangat membantu. thanks again!:D

Post a Comment